poniedziałek, 21 grudnia 2009

Meble do sypialni z Ikei



Meble do sypialni z oferty sieci Ikea są bardzo zróżnicowane. Wygodne łóżka, pojemne szafy i komody w całej gamie wzorów i kolorów. Jedną z propozycji jest łóżka z litej sosny z wełnianym obiciem w kolorze zieleni. Rozwiązanie takie sprawia, że samo łóżko wydaje się jeszcze bardziej miękkie, a sypialnia bardziej przytulna. Wymiary typowe dla szerokich sypialnianych łóżek powodują, że łatwo dopasować materac.

Podobnie z kolejną ramą, tym razem nie z obiciem, ale z okryciem, które łatwo można zdjąć i nadać sypialni inny charakter. To dobre i funkcjonalne rozwiązanie. Dla miłośników elegancji i prostoty są białe proste ramy jak Aneboda lub Hemnes z sosnowego drewna do których dopasować można pozostałe meble.

Biała bieliźniarka z trzema szufladami na niewysokich nóżkach wysoka na 132 cm, szafa również biała o szerokości 110 cm, komoda z tej samej serii i nieduży biały okrągły stolik wysoki na 75 cm. Wszystko eleganckie, ładne i wygodne. Łatwe w samodzielnym montażu i funkcjonalne. Kolor jest kwestią gustu, do wyboru jest też drewno lakierowane, niebieski i na przykład czarny.

2 komentarze:

Joanna Zadrożna pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

Adrian Moczyński pisze...

Niestety ja nigdy mebli z tego sklepu nie miałem więc również ciężko jest mi się na ich temat wypowiedzieć. Jestem zdania, że na pewno fajnie jest przeczytać wpis https://budynkowo.pl/news/jak-samemu-zaprojektowac-szafe/ w którym wyjaśniono jak można zaprojektować własną szafę.