KONTEKST SZTUKI
Instalacje tego typu są szczególnie znany z takich autobusów, o nazwie "-ski", które są autobusów dalekobieżnych autobusów, do którego działanie jest niezbędne, że mogą one zarówno dysk dzień i noc, że podróżni mogą spędzić noc racjonalnie komfortowo dla efektywnego snu, że jest realne, łóżko poziome jednostki.
Krzesła te powinny być odpowiednio zaprojektowane w szczególności, częściowo z silnych, pionowo obsługuje przeprowadzania górne łóżko wiersz, a częściowo z poduszką dodatkowych elementów do wypełniania w przestrzenie między siedzenia w dolnym rzędzie łóżko. Krzesła są montowane w parach, obok siebie, i popiera stojącej może więc zostać utworzona przez jednego przewoźnika dla każdej pary krzesła meble tapicerowane. Przewoźnik powinien członkiem projektu jakim zwiększył że górna, pozioma część z nich może nosić związane z swung do pleców, a zazwyczaj w tym wysokość będzie poniżej górnej krawędzi tylnej reszty zwykłym pociągiem lub autobusem godz. Z tego powodu naturalne jest, że górna przewoźnik członek być wykorzystywane nie tylko jako nośnik, ale również jako szyb na bujaniu się z pleców, górnej, poziomej części niniejszym przewoźnika związane jest z tylnej części pleców Reszta w sposób, że reszta jest powrót do stałych i obsługiwany przez przewoźnika górnej części posiedzenia zarówno w pozycji leżącej i.
Ułatwi konwersji na krzesło, że pleców może więc być po prostu swung o stałej przewoźnika część dokonywania konwersji, a jest to związane zwrotu tanie meble. Przyjmujemy, że każda para krzesła, gdy widziana z tyłu, pojawia się z dużym zwymiarowany krzyż pręt w górnej części pleców, co jest nietypowe dla zwykłych krzeseł.
Biorąc pod uwagę, że pleców powinno odgrywać bardzo ważną roll jako łóżko elementów została zwyczajowo do projektowania pleców niemal wszystkim jako elementy łóżka, tzn. z przodu płaski rewersów, które stanowić będą płaskie kanapy w swung na miejsce. Niniejszym, oczywiście, z pleców będzie idealny jako elementy łóżka, ale w zamian są one raczej nadaje się pleców w krzesła, inasfar w tej dziedzinie jest normalne mają specjalny ergonomiczny design z pleców, a ponadto do projektowania pleców w bardziej elegancki wygląd niż tylko stojącej, prostokątne płytki, że blok jest funkcjonalnie również nadaje się częścią górną, ciągły rząd łóżek.
Dla wszystkich płacących klientów będzie to możliwe do przyjęcia w sytuacji, w których jest to główne znaczenie, że transport może odbywać się jak długi i wycieczki np. do jazdy na nartach z witryny, ale tym typowy przykład pokaże, że odpowiednie działania mogą również być w znacznym stopniu warunkowane sezonu, a poza tym krótkie okresy względnego, dotyczące stosowania w transporcie, będzie nierealne do oferowania pasażerom pojazdu odpowiednio niski komfort siedzenia i związane z niejasnych wygląd pleców. Jest to rzeczywistość do stopnia, że jest to dość powszechna praktyka, że autobus właścicieli co roku, na początku i na końcu sezonu na nartach, przeprowadzić całkowitą zmianę całego godz instalacji pojazdu, w taki sposób, aby poza szczególności sezonu możliwe jest dysk z bardziej zwykle, ładnie wyglądający i bardziej przyjazny dla użytkownika krzesła do obsługi pasażerów nie śpią. Zmiany te jednak są dość kosztowne.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz